學生成就

Celebrating Students’ Achievements and Success

Students’ hard work is always appreciated.  At St. Hilary’s, we celebrate all kinds of achievements students made in their learning journey.

校内獎勵計劃

透過頒發獎項給學生,他們能更清楚地了解自己在那一個範疇取得成就。因此,學校為學生提供不同學習領域的獎項,彰顯他們的成就。為激勵學生不斷努力,學校亦會持續週期性地頒發獎項。

學校獎項包括:

獎項名稱 詳情
閱讀計劃獎 學生能夠運用閱讀技能完成各不同階段的書本學習,並且在閱讀活動中展示他們的付出與及高度的閱讀興趣。
最佳進步獎 學生極之努力付出,以致他們在學習上有很大的進展和改善。
最佳參與獎 學生能專心參與課堂,能踴躍及主動發問及回答問題。
良好行為獎 學生經常地展示良好的行為,有禮貌和尊重別人。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

校外成就

We encourage students to take part in different activities and competition to challenge themselves and explore their own talents.

zh_HKChinese